این واحد صنعتی در زمینه تولید، تامین و صادرات انواع سینی کابل اعم از سینی کابل های نردبانی (نردبان کابل)، سینی کابل های مشبک (پانچ شده) و سینی کابل های گالوانیزه گرم و متعلقات آنها با برند ثبت شده ی آرسینی ®ARSINI در داخل کشور مشغول می باشد و دفتر فروش آن در خیابان لاله زارِ تهران در کشور ایران واقع شده است.

شرکت تولید کننده سینی کابل

از سینی‎ های کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

الکترو آرین صنعت™ از برترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران و از سازنده های پیشرو در طراحی و ساخت انواع سینی کابل‎ های نردبانی و مشبک (پانچ شده) است. سینی کابل‎ های با دوام ساخت گروه الکترو آرین صنعت™ در ابعاد مختلف (یعنی طول، عرض، ارتفاع و ضخامت مختلف) و در جنس ‎های مختلف مانند استیل، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، طبق نیازهای دقیق مشتری در دسترس هستند.

 

تولید کننده سینی کابل

سینی کابل‎ های فولادی در انواع رنگ‏ آمیزی شده، روکش شده با رنگ پودری، پیش گالوانیزه و گالوانیزه گرم به مشتریان عرضه می‎ شوند. افزون بر این، سینی کابل‏ های گالوانیزه گرم آرین صنعت دارای استاندارد ASTM-A123 می باشد. علاوه بر این، در این واحد صنعتی مجموعه کاملی از اتصالات جانبی اعم از زانوهای عمودی و افقی‏، زانوهای داخلی و خارجی، تبدیل و سه راهی، رابط، انواع ساپورت و ... نیز ارائه می ‎شود.

تولید کننده و سازنده سینی کابل برق

به منظور تکمیل بسته ارائه سینی کابل در کمپانی الکترو آرین صنعت™، این واحد صنعتی سیستم‎ های پشتیبانی مقرون به صرفه، کاملا قابل تنظیم و قابل استفاده مجدد را نیز ارائه می‎دهد. برای نصب این سینی‎ کابل ‏ها به جوشکاری و سوراخکاری نیاز نیست و نصب آن‎ها بسیار آسان است. این سینی‎ کابل ‎ها برای کاربردهای چند منظوره در سیستم‌های الکتریکی، ابزار دقیق و مکانیکی مناسب هستند.

از سینی‎ های زیر کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

مزایای سینی کابل های الکترو آرین صنعت™ و جدول استاندارد محاسبه سایز، ضخامت، وزن و اجرای سینی کابل

از جمله مزایای سینی کابل های تولید شده توسط گروه آرین صنعت™ می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مقرون به صرفه

صرفه جویی در هزینه طراحی

صرفه جویی در زمان و هزینه نصب

صرفه ‎جویی در هزینه تعمیر و نگهداری

اشغال فضای کوچکتر از محیط

برای اطلاع از مشخصات فنی سینی کابل به قسمت کاتالوگ و همچنین مشاوره در ارتباط با انتخاب محصولات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سینی کابل ارزان